2011. január 3., hétfő

Happy New Year Party


A karácsony és az újév utolsó napja között folyt a munka ahogy kell. Lassan megyek haza.
Badri egy belépőt tolt elém 31-én ami a Hyderabadi Novotel hotal Exess bárjának hivatalos szilveszteri bulijára szólt. Megvettük a belépőt, ami korlátlan snack és italra jogosított fel minket. 31-én munka után, illetve kicsit előbb hazamentem a hotelszobámba, hogy pihenkjek egy kicsit az ominózus évzárás előtt. 7 körül Badriék felvettek a hotel előtt és irány a bár. A forgalom itt mindig borzalmas, mondjuk, ez otthon sincs máshogy ez idő tájt. Az autóban volt még egy barátnőjük Shireen aki szorgalmasan szájfényezte ajkait és megállás nélkül csacsogott. Megálltunk egy helyen felvettük a leányzó barátját Krishnát , aki olyan szakállas volt, mint egy Szandokán. Kb egy órás forgalmi tortúra után megérkeztünk a bárhoz. Az út végig fényes izzókkal és díszített fákkal volt szegéjezve egészen a bejáratig. Nagyon csecse volt. A szokásos ellenőrzések után ( végigtapiztak) bejutottunk a bárba, ahol még alig pár vendég szállingózott, de ahogy beléptem tudtam, na ez jó buli lesz. Egy abszolút design bárt tessék elképzelni, diszkó lámpákkal, lézerrel, füstgépekkel. Elkezdtük kirendelni az italokat és szépen elkezdtünk alapozni az estére, lassan megjöttek a barátok is, és egyszer csak azt vettem észre, hogy a helység totálisan megtelt, és a tánctéren is kisebb csoportok kezdtek rugózni az indiai diszkózenére. Ahogy fogytak a wiskey-ek és a sörök egyre jobb hangulat lett, hülyéskedtünk, fotóztuk egymást, és ki-kijártunk dohányozni a teraszra (tök jó hogy itt Indiában nem lehet dohányozni semmilyen beltéri egységben). A tánctér ekkor már fullra megtelt mindenféle emberrel. És mi is bementünk finoman szólva tombolni. Beszélgettem Kapikkal is akiről kiderült hogy már régebben is kommunikáltunk facebookon de nem tudtam, hogy ő az. Ők csinálják a Madagaszkár pingvinjeinek különálló sorozatát, és Kapik mindig a majomkirályt (vagy mi az, mongúz, vagy maki, nem tudom) utánozta, mert hasonlatos a hangja, és az akcentusa is. Shireen már nem először kérdezte milyen New York amit először nem értettem, mert sosem jártam ott, és még csak nem is mondtam ilyet. De aztán tisztáztuk, mert nem New Yorkról beszélt, hanem a New Year-ről, amit az indiai angol akcentus miatt megint sikerült félreértelmeznem. Vicces. A lézer show és a füstgép teljesen elkábított minket a tánctéren, aztán azt vettem észre, hogy áhá, már csak 5 perc van éjfélig. Gyorsan kihoztam pár italt, nem kis akrobatikus ügyességgel. Aztán megkezdődött az óriás kivetítőkön a visszaszámlálás, amit a tömeg kórusban ordított. Majd paff éjfél és elkezdődött a 2011-es év. Mindenki mindenkit megölelt, majd kitódultunk a teraszra, mert megkezdődött a tűzijáték. A teraszon csak ekkor vettem észre, hogy alattunk egy másik hatalmas buli is van, a hotel kertjében (mi pár emelettel feljebb voltunk)A tűzijáték olyan volt, mint bárhol, bár otthon nem tudom szokott –e lenni, mert mindig házibuliban vagy a föld alatt vagyunk, tényleg nem tudom. Ezután még egy órát tartott a mulatság. Ahol már mindenki megőrült. Nem is értem, volt egy csapat, akik úgy fotózták magukat, hogy kicsi a kupac-ot játszottak a tánctéren… hehe. Konkrétan megsüketülve hagytuk el a helységet mikor felgyulladtak a fények. A lányok- fiúk még elmentek toalettre és az aulában gyülekeztünk. Ekkor hoztak ki egy részegségtől eszméletét vesztett srácot, ja és két verekedőt is…. szokásos. Lent a kertben még elcsattant az utolsó csoportkép, aztán mindenki beszállt a kocsijába, és elindultunk az afterpartyra. Illetve a mi autónk nem, mert hullák voltunk. A kocsiban még szólt egy kicsit a rock, mindenki nevetgélt, majd az autó befutott a hotelem elé én meg mámorosan nagy búcsúzkodások közepette felcaplattam a 2. emeletre. Itt váltottam egy pár üdvözlő telefont, beborítottam a hamutartót az ágyamba, majd mikor megpróbáltam rendbe tenni fellöktem a teli ásványvizes flakont nyitottan, ami bezuhant az ágy mögé…
Összefoglalva, jó társaság, jó buli volt, és érdekes szilveszter Indiában.
BÚÉK

Videos:

Party:

Firework:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése